Altiras Advisors Review: Fees, Comparisons, Complaints & Lawsuits

Altiras Advisors
Star FullStar FullStar FullStar EmptyStar Empty
Altiras Advisors

Agree with our rating?
Tell us about your experience with Altiras Advisors in the comment section below.

PhonePhone(888) 644-5583 View Pricing

Before You Switch Processors, Find Out How Other Businesses Got Fee Refunds From Their Current Processor.

Linked to First American Payment Systems

Altiras Advisors is a Carrollton, Texas-based merchant account provider that also offers business financing and online marketing solutions. Founded in September 2015, the company is a reseller of First American Payment Systems products and services. This makes sense considering that the CEO of Altiras Advisors, Tony Norrie, is the former general manager of TransTech Merchant Group and Summit Merchant Solutions, the former vice president of Certified Payment Processing, and the former president of Eliot Management Group, all of which are subsidiaries or resellers of First American Payment Systems. The co-founder of Altiras Advisors, Welby Evangelista, is also the co-founder of Eliot Management Group. The company also advertises Poynt as a POS solution.

Altiras Advisors Payment Processing

Altiras Advisors processes payments for most major debit and credit cards for merchants of all types and sizes. Their offerings include 1stPayPOS Pro point of sale solutions, EMV chip card readers, NFC payments, e-commerce solutions, integrated payment software, a payment gateway, PayFac, climate-friendly solutions, and a large network of partnerships. They also offer Level 2 & 3 B2B payment solutions, including extensive data collection and reporting.

Locations in Texas and Utah

Altiras Advisors is a registered ISO of Fifth Third Bank, Cincinnati, Ohio. Its Dallas headquarters is located at 2828 E Trinity Mills Rd #350, Carrollton, TX 75006, while its Salt Lake City headquarters are located at 17 East Winchester #100, Murray, UT.

Video Summary

Altiras Advisors Review Table of Contents

  • Costs & Contract: Appears to offer a multi-year contract through First American Payment Systems and…
  • Complaints & Service: Has received more than 20 public complaints regarding its…
  • BBB Rating: Has been accredited by the Better Business Bureau since 2018 with an “A+” rating but has received 3 complaints and 6 reviews in regards to…
  • Sales & Marketing: Appears to hire in-house appointment setters and has received a low-to-moderate number of complaints about its…
Altiras Advisors payment processing

Altiras Advisors offers a variety of payment processing solutions

Should You Trust Altiras Advisors?

Lawsuits, Reviews & Complaints

Here's Who We Trust.

Complaint Summary

Total Online Complaints
20+
Live Customer Support
Yes
Most Common Complaint
Poor Service

Moderate Complaint Total

We are able to locate approximately more than 20 negative Altiras Advisors reviews at this time, at least a couple of which accuse the company of being a scam or a ripoff. Complainants primarily mention nondisclosure of fees, misrepresentation of rates, poor customer service, billing errors, fund-holds, and difficulty canceling service. Altiras Advisors is still a relatively new company, but it has amassed a moderate complaint total in its short time of operation. The track record of the company’s ownership team is also not a positive one in terms of merchant complaints.

Related Companies’ Complaint Totals

The various First American Payment Systems resellers previously overseen by Tony Norrie have received hundreds of combined public merchant complaints over the past three years, with very little variation in the types of complaints filed. We will grade Altiras Advisors independently of these other First American Payment Systems resellers, but merchants should be sure to read up on the other companies run by this management team.

Altiras Advisors Lawsuits

We have not found any outstanding class-action lawsuits or FTC complaints filed against Altiras Advisors. Dissatisfied merchants who wish to pursue a non-litigious course of action against the company should consider reporting it to the relevant supervisory organizations.

Altiras Advisors Support Options

Altiras lists phone and email contact information on its website, but it’s unclear whether these channels are dedicated solely to customer support. We have awarded the company a “B” in this section but do not consider it to be on par with the best payment processors for reliable customer service.

Is the BBB Rating for Altiras Advisors Accurate?

Better Business Bureau Profile

See Which Processors Offer No Monthly Fees And No Contracts.

BBB Summary

Product & Service Complaints
1
Billing & Collection Complaints
1
Advertising & Sales Complaints
1
Guarantee & Warranty Complaints
0
Delivery Complaints
0

Note: We have adjusted this company’s BBB rating according to our own standards. To better understand why we adjust BBB ratings, please see our Rating Criteria.

Under 10 Complaints

Altiras Advisors has an “A+” with the Better Business Bureau and has been BBB-accredited since June 2018. The company has received 3 complaints in the last 36 months, with 1 related to product or service problems, 1 related to advertising, and 1 due to billing disputes. 0 of these 3 complaints were resolved by the company to the satisfaction of the merchant. All 3 were resolved to the dissatisfaction of the merchant or received no final response.

What Merchants Say

In addition to those 3 complaints, the company’s BBB profile has also received 6 informal reviews. All 6 reviews are negative, awarding a rating of 1 out of 5 in each case. The most recent review makes an allegation of fraud:

Jimmy ******** is a straight liar and will do anything to get your business, and will cheat you out of your money and this company will back him up and continue to get money from your account . Don’t do business with these people , they will deceive you and steal money out of your account.

Scams and fraud can compromise the confidentiality of a merchant’s sensitive financial information. Merchants should research how to identify scams and other signs of fraud to avoid these situations.

A “B” Performance

Considering Altiras’s complaint total over the time that its profile has been active, we have adjusted the BBB’s rating to a “B.”

How Expensive is Altiras Advisors Service?

Rates, Fees, and Contract Terms

Don't Fall Into An Expensive Trap. See Who The Worst Processors Are.

Cost Summary

Swiped Rate
Interchange + 0.25% +$0.10
Keyed-in Rate
Interchange + 0.25% +$0.10
Virtual Terminal Rate
1.00% - 4.99%
Payment Gateway Fee
Undisclosed
Early Termination Fee
$495
PCI Compliance Fee
$120 Per Year
Equipment Lease Terms
48 Month (locked)

Altiras Advisors Contract Terms

There is very little publicly available information about the standard Altiras Advisors contract at this time, aside from the fact that it is an agreement through First American Payment Systems. Some complainants mention a three or four-year agreement, while others mention tiered pricing, a cancellation fee of $495, and a rate of Interchange plus 0.25% plus $0.10. We have also found a number of complaints that generally report higher-than-expected fees and undisclosed terms.

A typical First American Payment Systems contract also includes a PCI compliance fee of $120 per year and a non-cancellable equipment lease with the company’s leasing affiliate, Merimac Capital. Merchants should negotiate the terms of their merchant agreements in order to avoid long terms leases and other contract fees to avoid.

Virtual Terminal and Payment Gateway Pricing

In addition to its storefront payment processing services, Altiras Advisors also dedicates a portion of its website to advertising its virtual terminal and payment gateway services. However, pricing is not disclosed on either of those services. Additional rates and fees, including gateway fees, technical support fees, batch fees, and additional transaction rates typically apply to these e-commerce services.

Level 2 and Level 3 Processing Services

In addition to its traditional merchant services, Altiras Advisors also advertises that it provides level 2 and level 3 processing for b2b and b2g transactions. Level 2 and level 3 processing rely upon different interchange rates than traditional consumer credit transactions. Accommodating those rates requires different payment processing technology from a merchant account provider to transmit the amount of data required to facilitate the transactions. These services are reserved for B2B and B2G purchases that utilize corporate credit cards.

Share What You Know

Altiras Advisors is operated by former executives of very poorly rated companies on CPO, most of which are known to enforce long-term agreements with hefty cancellation penalties and high monthly fees. It appears likely that Altiras Advisors follows suit, but we will take a cautious approach for now given limited merchant feedback. If you have any specific knowledge of the standard Altiras Advisors contract, please share that information in the comment section below this review.

Altiras Advisors payment gateway

Altiras Advisors offers a variety of online and e-commerce solutions, including a payment gateway

Does Altiras Advisors Use Deceptive Marketing?

Advertising & Sales Strategy

Audit Your Current Statement To Find Its Hidden Fees

Processing statements are intentionally complicated so that they can overcharge you. Get clarity before you switch.

Key Points

Employs Independent Resellers
Unknown
Advertises Deceptive Rates
No
Discloses All Important Terms
No

Sales Complaints

Altiras Advisors appears to hire in-house appointment setters to market its services. It is unclear at this time whether the company then assigns these appointments to independent sales agents in the field, or whether a team of in-house agents travels out to personally close deals. The former seems more likely judging from merchant complaints. In either case, we have located a handful of Altiras Advisors complaints that mention nondisclosure of fees and aggressive telemarketing by the company’s sales team. The complaint rate thus far has not approached that of other companies in the First American Payment Systems family, but it has crept up steadily since we first published this review.

No Misleading Rate Quotes

Complaints generally mention undisclosed fees and verbal promises that were not honored. At least two of the available sales complaints mention the vice president of Altiras Advisors as one of the parties who misrepresented their costs, which suggests that sales issues may persist regardless of which lower-level sales agent is involved in an account. As a point in the company’s favor, we are unable to locate any misleading rate quotes or unrealistic guarantees in its official marketing materials. If you suspect that the company’s sales team has added undisclosed fees to your account, we recommend seeking a third-party statement audit.

Does Altiras Advisors Deserve Your Business?

Review Summary & Our Thoughts

An Average Credit Card Processor

Altiras Advisors has seen a steady increase in complaints since our last update and has had its grade lowered accordingly. The company’s management team has previously held executive positions at some of the poorest-rated merchant services providers on CPO. As always, merchants are encouraged to request and carefully review all contract terms before signing up for service. Merchants can secure the best deal by comparing Altiras’ rates to those of top-rated providers.

Customer & Employee Reviews

What Others Are Saying About Altiras Advisors

17 Responses

  • Amy Choi

    If you’re on this webpage, you’ve been defrauded by Altiras Advisors and First American Payment Systems. I’m sorry for your losses, here’s mine.

    Valarie Linvel a sales representative of Altiras told me that they needed my account information to get rate quotes, she had me fill out a form while on the phone even after I clarified it was just for a quote. She followed up with emails requesting 3 months account history, and a bank authorization letter for withdrawals. She never received these items. Then the charges began to appear. They opened an account anyway.

    According to First American getting the checking account information was “agreeing” to a 3 year contract. I told them to show me proof of a signature and they said they’ll mail it. How can they have a signature? We never signed or saw a contract. They charged us, we’re out over $600 for a service we did not want, did not use, and did not sign up for. Straight up theft. First American will try to blame you for their fraud. Don’t fall for it, they deserve to be put out of business.

    At least one bank acknowledged they did not have proof of authorization to withdrawal and returned a small sum. Your money is likely scattered among many large banks. So far Bank of America, Fifth Third, and Chase have some portions of our stolen funds.

    Altiras is in violation of the Texas Deceptive Trade Practices Act and they need to be held accountable. Don’t forget to file a claim with the Federal Trade Commission and the Texas Attorney General. The more the complaints the better.

  • Dulce Luna Massage & Wellness

    Each time you see this company do not do business with them. They are scammers
    I feel so un happy with the way this company works.
    They train their representatives to lie in your face.
    No fees cancelation, No monthly charge, No over charge.
    ALL OF THIS IS NOT TRUE!!
    They gain your trust and when you do not notice they tell you what you want to hear. Since you trust on the person they harm you with a contract that you sing and they do not give you a copy.
    I learn, that you must not to trust in nobody about business.


    This post will help: Best Merchant Accounts for Massage Therapists

    -Phillip

  • Chris Maroudas

    They decided to hold the funds of a transaction claiming safety protocol for fraud even after I confirmed customer is close friend and there should be no fear of fraud. I was being interrogated and have to believe the the fraud they claimed the protocol was for was intended for me. In the 4 months I did business with them there were never any claims or negative actions on my account and yet still they decided to hold my funds hostage going on 6 days now. For a small business these funds are necessary for day to day survival. Is this the type of partnership you’re looking for?

  • Cecilia

    Do not sign up with Altiras for credit card processing. After I signed up I read the reviews and decided not to go with them. Upon arrival of the terminal, i cancelled without opening box and returned it same day. I explained why. After almost 2 months later they are still debiting my account.
    They say I ran a test and I did not. They said I did not cancel so I sent it to them and they said it had to be cancelled by fax.
    I have contacted my bank and will contact the BBB.

  • Jeffrey Dougherty

    Stay far away from this company. Salesman lied to me about specifics of this service then will not return my calls to resolve the issues. They charged me $50 on charge backs from a customer without contacting me first for an opportunity to defend the charge. In 20 years in business, I never had a charge back till I switched to this company. Called the Altiras and representative was rude and showed no interest in resolving the issues. Plus, I was charged a 60.00 fee on top of what is stated in my contract.

  • Yasser

    Where do I even begin. This company, the principles, and all representatives should be in jail. Every few days I’m getting charged fees AFTER a written statement and verbal agreements from Brandon Knight that i won’t be charged. I have no choice but to pursue legal action against Altiras, it’s representative Brandon and it’s principle Welby. DO NOT DO BUSINESS WITH THIS COMPANY.

    • Jason Billingsley

      Worst experience of my life! I have been scammed. Don’t do business with this company!!!

      • Phillip CPO
        administrator

        Hi Jason,

        Can you please elaborate on your experience so that other merchants can understand what happened?

  • yasser waqas
    www.fixfonezfast.com

    From the very first time a representative stepped into my store to sell me their services I knew it was going to be bad. As soon as they found out that I used square to process credit cards, the representatives started salivating over a sale. Over the course of the next few weeks and repeatedly telling them no, a manager showed up to my location along with the sales rep to sell me the service. After being told numerous times that there would be no monthly fee or contracts, I agreed to try the service. I used the service for less then 10 transactions and was not pleased with it and stopped it. A year later I find out that I have been charged a monthly fee plus am under a 3 year agreement. I’ve been trying to get a hold of someone to look into this situation but the young lady named Patricia Karnes is no where to be found and I have no recieved any follow up as to what’s going on. The next step to resolve this is to file complaint with BBB but more importantly the attorney generals office. Thanks Altaris for hiring crooks and individuals who can’t close a sale with lying.

    • Yasser waqas
      www.fixfonezfast.com

      After over a month of trying to get this resolved, I have decided to remove my initial review after Altiras and I agreed upon a refund of a portion of charges that I had initially paid. A representative of the company has advised me to remove my review in order to get my refund. I am a still unhappy since the full amount that was taken out was not returned especially considering I was told when this agreement was signed that there would be no monthly fees or long term agreements. Only processing fees for cards swiped. This whole incident could have been resolved in a much easier and meaningful way had Altiras had a proper and appropriate process to deal with this. My only hope after this is they figure it out going forward.

  • Zach

    COMPLETE SCAM ARTISTS. DO NOT BELIEVE a word that they say here. It is all lies. I am not going to waste my time with describing the entire process with this scam company but do not trust them. I have been waiting for almost a month now to get my second refund after they charged my account 4.5x what they said they would. I cancelled service two days after I got it and have had to jump through hoops ever since. They told me my account was closed then they charged me. This has wasted so much time it is terribly frustrating and draining. I’m still waiting on a refund I may not get. If I don’t get my money back soon I’m going to have to close my business account and open another one just so they can’t take anymore money out of my account. I will report this company to the attorney general unless I’m taken care of.

  • Heidi Campo

    COMPLETE SCAM ARTISTS!

    I have had $1,045.33 of “fees” taken out of my account since December. In December their card reader they provided me stopped working and I let them know ASAP. They took a few weeks to get back to me and we tried for another month to see if it could be fixed.

    Each month various amounts of fees were being taken out. At first I didn’t notice, then I didn’t know where the fees were being taken out from. I had to shut down my business account for a month and a half to figure out who was taking my money.

    After I learned it was Altiras, then I opened up my account and asked my contact at Altiras, Malissa Cichone, to refund the money.

    Malissa said it might be 3-4 weeks to refund me. It sometimes took days between getting e mails from her and she has never returned a phone call. Money was still taken out this month (May) after Altaris had been alerted and promised it would stop.

    I will more than likely be forced to pursue legal action unfortunately. Lesson learned, I will do my research ahead of time from now on. Looks like the other reviews had similar problems to mine.

    • Welby Evangelista
      www.altirasadvisors.com

      Ms. Campo, we’ve processed your request for a refund of your fees and funds are being remitted. We;ve closed your accounts and you will no longer be charged monthly minimum fees.

      As for what happened, apparently your website took longer than anticipated to complete, and we attempted on a number of occasions to coordinate with your web developer in terms of suspending, or delaying the activation of your merchant account. Unfortunately, we did not hear from your developer and when you left the country for a number of weeks, we had no one to turn to regarding your account.

      We worked very hard to make sure that your account was not activated prematurely and start charging your account fees. However, there was some communication problems with your developer.

      As for the swiper not working, your developer chose a different ecommerce platform and went ahead and used one that he knew how to program in, and one that we can support, but again, we cannot get a hold of them. I believe that to this day, your website is still not completed.

      We’ve issued a full refund of all of your fees since we feel that this issue was due to miscommunication with your web developer and not you. This should resolve this matter.

      Welby Evangelista
      President
      Altiras Advisors

  • Tim Winfree

    From the initial phone interview with Altiras to the sit-down at a local Starbucks, Brandon Knight and Patricia Karnes were very pleasant and helpful. One thing I explained to Brandon Knight over the phone was that if there was not the ability to transfer customer data without us having to involve our customers in the process then I was NOT interested and we’d better not waste each other’s time. He assured me it was possible and that we should meet in person to talk about specifics. So I agreed and what I was told was is this, as I have it in an email: “We’ve got you set for tiered 1 pricing, .25% .10c trans fee + interchange. Also 25cents per ACH W/ 10$ service compared to your current 35cents & 20$ service fee. Were providing your swiper at no charge along with no set up fees.” Additionally, Brandon Knight told me in person that there would be no monthly fee.

    Several days after our face to face things started to change. First, I could not get ahold of neither Patricia Karnes nor Brandon Knight to confirm when we could get everything set up properly. We have a great deal of customers on auto-pay and I clearly explained MULTIPLE times that if we had to invoke my customer’s input to get this setup then I would not change because I refuse to burden my customers just so we can get a better rate…they will always come first, unlike with Altiras in my experience 5 months later. Next I received a thick envelope in the mail with details of my account setup but still no reassurance that the customer data transfer would actually happen like what was promised. Then I received an email giving me username and password information to the payment portal but still no contact with Patricia Karnes, Brandon Knight, or anyone from Altiras because no one would answer the phones to answer questions about the payment portal, the envelope we received, or whether the customer transfer could happen. 1 month after receiving everything and keep in mind, we have never logged into the system, we get charged for our monthly service which at this point I’m left wondering what service they provided since I can’t get anyone to call me back. After calling at least once a week leaving messages and sending emails we got a second monthly service charge and I finally got ahold of Patricia Karnes. She told me she would take care of everything, which I was skeptical about since NOTHING we talked about had been done. The third month, I decided since there was no results, to block their transactions from our account.

    Last week (month 4) I receive a charge of $495 for a payment processing device (what happened to the “swiper at no charge) and we NEVER received such a device. I told Brandon Knight and Patricia Karnes both to their face and at least 3 times on the phone that we don’t take credit cards in person and it is all done online so we didn’t want a “swiper”. Each time I told them they said that was fine and that we didn’t have to have one. Now (the beginning of month 5) I get a collections letter from their processor saying we owe $611.50 because a transaction was denied in our account. Well of course it was because you are charging us for a service we aren’t getting and a service I explained I didn’t want if you couldn’t keep your end of the deal which you didn’t.

    If you are looking for a processing company, this is NOT the one for you. There are plenty to choose from but Altiras is not able to fulfill their commitments to their customers. I would recommend Forte Payment Systems to anyone as that is who we’ve used for the last 7 years and who Altiras tried to switch us from. I would be happy to change this review at any point if the things Altiras has caused can be resolved.

    • Welby Evangelista
      www.altirasadvisors.com

      Mr. Winfree,

      I would like to apologize for the error and have begun to remedy this issue. There’s no excuse for this and we’ve since terminated the representative who was working your account. Please call our Dallas office back, we have issued refunds of the charges to your account.

      Again, accept our apologies, we made a mistake and we will make sure that your funds are returned to you.

      We appreciate your feedback and use it to improve our business. Good luck to you.

      Regards,

      Welby Evangelista
      President
      Altiras Advisors

  • Tonya Balduf

    I must say I was happy when I signed up though this company in Carrollton Tx , to save a little on card transactions (1st pay mobile). Well three months later I am not pleased at all. I was not to be charged a monthly or yearly charge any charges for that fact. Well after two weeks had past our bank was debit for a monthly charge, then the second month rolls around and they debit our bank for a yearly fee, the same month they debit our bank for another month charge. I have contacted through email as well as called for three months now and there has only been one credit applied. I am very disappointed at their customer service and their lack of care at returning emails and or phone calls. Please make sure you know and have all the facts with these people and prayer you never have to contact them. It is a very disturbing time in our country when you can no longer trust companies that call on us to supposedly offer us their services.


    Are you with Altiras Advisors? Learn how to resolve this complaint.

    • Welby Evangelista
      www.altirasadvisors.com

      Ms. Balduf,

      Sorry to hear about the issues you have had with Altiras and thank you for bringing this issue to our attention. I looked into your particular situation and from what I understand we have remitted 100% of the fees that were debited from your account. You should be receiving a check from our accounting department in the next few of days. If you have not received this refund by the end of the week, please contact our me in our Salt Lake City office and I will personally make sure that whatever refunds are due to you is received immediately. I will follow up with our accounting department tomorrow to make sure this is taken care of.

      Unfortunately at times, maintenance requests like this take longer than anticipated to properly remedy in our system; it’s a challenge that we deal with due to the large number of merchants we work with. We apologize for this inconvenience, we are adding staff to help shore this up as quickly as we can. Each of our Advisors are trained to personally handle each account and they work very hard to make sure that they deliver the best service they can. We are very proud of what each of our Advisors deliver because we constantly train, mentor, and lead them to be the best version of an Altiras Advisors that they can be. We stand behind their work, the great, the good, the bad, and even the ugly. We are responsible for their action because we are the leadership that guides these wonderful individuals whom we’re proud to have represent our brand. So please be patient with us, we are a new channel, but with over 20-years of payment processing experience; we know what it takes to build a good brand and keep merchants happy.

      As mentioned in the above review by Phillip Parker, Tony Norrie and I, Welby Evangelista, were founders and executive leaders of subsidiaries with First American Payments. First American Payments is a wonderful payment processing partner having served hundreds of thousands of merchant processing billions annually in transactions volume and amount annually. First American Payments has been in business since 1990 and their technology stack, processing reliability, data security, processing functions, gateways and shopping cart integration, software and complex accounting connectivity, large-volume processing boarding and management, PCI regulation compliance and protection, underwriting loss prevention programs, and live agent customer support offers Altiras with the ability to offer a multitude of solutions to our merchants that’s unrivaled in the industry.

      We have since left our executive posts with First American Payment and their subsidiaries to start our new and exciting endeavor, Altiras Advisors. We have been in the payment processing industry since 1994 and started our first ISO (Independent Sales Organization) in 1998. If there’s one thing that our extensive experience with signing and providing service to over 100,000 merchants have taught us is that EVERY merchant matters. And it is up to our leadership (myself and Tony) to make sure that every one of our Advisors (ourselves included) are diligently following and executing on our promise to provide the best possible service; along with rates, terms, and fees that are fair and 100% transparent. Because we know all too well the negative repercussions to what happens when you get away from keeping your merchants #1. Therefore, we are committed to helping our merchants and partners find the best processing, funding, and growth strategy solutions that will help their business prosper and grow. We have learned from our decades-long experience that merchants appreciate the value of our one-on-one personalized relationships and understand that this cannot be delivered for “free”. We can be flexible in our suite of products and service offerings and hope to provide the best solution for our merchants, and if we’re not the best solution for a merchant, we’ll let them know.

      We offer fair rates and fees, full disclosure on all of our contract terms and agreements, expert advice on how to build the right processing solution to naturally “upgrade” our merchant’s processing service, and fair prices for our products and services. We bring to the table expert knowledge on many types of processing environment, methodology, software, system, interchange and gateway management, or customized processing solutions. However, despite all of this experience and expertise, we’re fallible and make mistakes just like anyone else, the difference is with Altiras we try to remedy our error in the best way we can – as quickly as we can. Our goal is to always be a positive member and provider in the merchant processing industry, to be an outstanding partner to our merchants, and to provide quality service for a fair price.

      Again, thank you for bringing this issue to our attention. We welcome these types of comments because it helps us become better and we use it to train our current Advisors, and future ones, on the importance on paying attention to EVERY merchant – regardless of size, time in business, or their merchant processing volume. I feel bad that you received such a negative experience with us after such a wonderful start!! If there’s any way that we can win your business back, please let us know, we’ll be happy to do what it takes to do so. Your refund has been completed and I hope that we can win your business back.

      Best Regards,

      Welby Evangelista
      President, Co-Founder
      Altiras Advisors
      http://www.altirasadvisors.com

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copyright

Copyright © CardPaymentOptions.com, Inc. (Digital Fingerprint: 0d38c6720f0d78a701b74d58653af608). Getting paid to re-write this page? Click here to earn a reward.

Any unauthorized copying and reproduction of the content of this page, including all meta data and computer code, is strictly prohibited. While the information in the above article is believed to be accurate as of its publish date, the author and publisher make no representation or warranties with respect to the accuracy, applicability, fitness, or completeness of the contents. The author and publisher shall in no event be held liable to any party for any direct, indirect, punitive, special, incidental or other consequential damages arising directly or indirectly from any use of this material, which is provided “as is,” and without warranties. Any and all use of trade names and/or marks are for identification purposes only and shall not be construed as a claim of affiliation, or otherwise, with CardPaymentOptions.com, Inc. ("CPO") in any form. The sole purpose of the material presented herein is to alert, educate, and inform readers. It is not intended as legal or financial advice. We may earn revenue if you obtain services from a provider that we recommend. See this page to learn how we support our operations.

Phillip Parker
Credit Card Processors
2 min read
17 Comments
FTC & Advertising Disclosure
We take great pride in providing one of the only objective an unbiased merchant account review websites on the internet. To support this enormous responsibility we earn some of our revenue through affiliate fees and advertising. These revenues in no way influence our ratings or reviews. Learn more about our monetization policies here.
Show disclosure
Share this post

Educational Resources

Before You Switch Processors, Find Out How Other Businesses Got Fee Refunds From Their Current Processor.

Here Are The Processors Who Don't Hide Fees

Some processors have no monthly, no annual fees, no contract, and cheap rates.

Should You Work In Merchant Services?

It's a cut throat industry. Get the truth here.

Quickbooks Merchant Services Too Expensive?

These processors offers Quickbooks integrations and have low rates.

Here's Where To Report Bad Processors

Start by leaving a comment at the end of this review